تناقض فکری

واقعاً بازی وقتها حالم از این فضای بعضی بلاگهای ایرانی بهم میخوره. یک عده قلیل ، متاسفانه، ادم مریض که دچار انواع و اقسام پارادوکس ها و تناقضات عجیب غریب فلسفی و ذهنی هستند و نمیدونن چی میخوان و ...الخ

بعضی وقتها هم دلم می خواد اصلاً بگم گور پدر ایران و مردمش اما باز میبینم که نمیشه و اصلآ کار اخلاقی نیستش. اما این قضیه متناقض نبودن در زندگی همیشه برام جالب بوده و سعی کردم کمتر واسه خودم تناقض ایجاد کنم . ولی این پارادوکس موجود در بین جماعت فارسی زبان بلاگ نویس هم کم کم داره میره رو اعصاب من. نمونه اش هم ساده برات بگم: اکثرآ مشکل خداشناسی دارن یا
ادای فاضل بودن رو در میارن. بهش هم که میگی ناراحت میشه
بله این قضیه مذهب برای مثال، واسه ما ایرانی ها بدجوری مشکل سازهست. وبلاگ نویس فمینیست و انارشیست و مذهبی- می بینی والا هر سه نوع مرض رو با هم داره- رو میشناسم که ضد فرهنگی هست که توش زندگی میکنه بدون اینکه شناختی از فرهنگی که باهاش درگیره داشته باشه یا بطور کلی اکثرآ بدون اینکه بدونن این تضادشون از کجا میاد و داره به کجا میره از همه عالم و آدم ایراد میگیرن اما ایراد خونه و مملکت خودشون رو نمیتونن ببینند یا شاید هم تعمدآ چشماشون رو میبندند تا حقیقت که تلخ هم هست ازارشون نده. خب به نظر من این همون تناقض فکری هست که اکثریت ایرانیها باهاش درگیرن
 
حالا سر فرصت بیشتردر این مورد مینویسم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد